Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Darurile Sfantului Duh

V- Spune-mi, te rog, Sfinte Duh ce reprezinta darul pe care mi l-ai dat miercuri, 7 septembrie-sfera aceea albastra?

Sf.D.- Ti-am incredintat Pamantul sa ai grija de el. Tine-l mereu in mainile tale. Poti! Eu iti dau Lumina. Spala-l cu Lumina si daruieste-i iubire.

V- Dar duminica, 11 septembrie 2011, ce s-a intamplat in timp ce ma rugam?

Sf.D.- Ai simtit forta acelei zile? Multa lume a simtit-o. Ai dat tot ce puteai da in acel moment. Te-am verificat. A fost ca si atunci cand ai invatat sa mergi pe bicicleta fara nici un ajutor si ai simtit ca poti. Ai dat mult de la tine, de aceea te-ai simtit vlaguita.

V- Cand vom intra in Lumina?

Sf.D.- Cand totul va fi pregatit.

V- Ce vom face daca nu va mai fi timp?

Sf.D.- Dupa cele trei zile de intuneric va fi doar lumina. Nu va mai fi zi si noapte. Veti dormi cand va veti simti obositi. Apoi, veti invata sa va luati energie si nu va mai fi nevoie de somn si chiar nici de hrana.

V- Sunt recunoscatoare pentru toate darurile pe care Dumnezeu le revarsa peste Pamant.

Sf.D.- Ramaneti in credinta, in inima. Fiti recunoscatori pentru tot ce aveti si mai ales pentru ce veti primi.
Fiti binecuvantati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu