Faceți căutări pe acest blog

duminică, 18 martie 2012

Viroza

Daca este fabricat de oameni pentru oameni, acest virus, nu stiu. Stiu ca, atata vreme cat m-am zbatut si m-am impotrivit, m-am simtit din ce in ce mai rau. La un moment dat m-am trezit si am devenit doar spectatoare a proceselor si transformarilor ce se petreceau in fiinta mea. Am acceptat viroza ca pe un dar, o posibilitate de purificare, de ardere a energiilor vechi si nefolositoare. Mi-am facut din boala un prieten, nu un dusman si i-am daruit iubire. Am binecuvantat-o. Am privit-o ca pe ceva venit de la Divinitate in ajutorul meu. Mi-am tratat corpul cu iubire, cu tablete din plante (Antigrip), ceaiuri si odihna. A trecut mult mai repede si mult mai usor.
Duhul Sfant m-a ajutat si m-a incurajat, amintindu-mi ca "totul este bucurie".
Asa este. Si pentru toate sunt recunoscatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu