Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 aprilie 2012

Experiente personale

Vineri, 3 februarie am primit  Darurile Duhului Sfant,apoi am  primit binecuvantarea de a le folosi.
[Pentru cei interesati de astrologie, in 3 februarie Neptun, care este responsabil de trasformarea noastra si-a facut intrarea trimfala in Pesti. Asta am descoperit si eu mai tarziu. A fost un eveniment astral foarte important.]

Saptamana trecuta, vineri dupa-amiaza, imi curatam bucataria cand, aud vocea Domnului, care ma intreaba:
"Ti-ai terminat curatenia?"
Am raspuns:
"De-abia am inceput, Doamne!"
'Eu ma refeream la casa sufletului tau. Grabeste-te, ca se apropie Pastile, mi-a spus Domnul"
Am ascultat, m-am rugat, mi-am curatat fiinta, m-am straduit sa fiu mai prezenta in fiinta mea, in Prezenta lui Dumnezeu, in stare de rugaciune continua. Recunosc faptul ca am avut si momente de cadere, cand am spus:
"Doamne, arde inima mea daca nu invata sa iubesca!"
"Inima ta va arde de iubire, mi-a raspuns Domnul."
Ieri am fost in biserica din satul meu si i-am spus Domnului:
"Priveste, Doamne, ei sunt neamul meu. Ti-i inchin tie, cu toata iubirea din inimile lor pentru Tine. Binecuvanteaza, Doamne, Sionul si binecuvanteaza neamul meu!"
Azi-dimineata mi  s-a spus:
"Primeste in tine Forta care curge prin creatie. Primeste Duhul Sfant!"
Am raspuns:
"Doamne, primesc cu toata bucuria Darurile Tale. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu