Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 mai 2016

A înviat Iisus

A înviat Iisus în noaptea asta
Și eu m-am luminat de învierea Lui,
De parcă Cerul tot s-a revărsat în mine,
Din Inima Tatălui.

A înviat Iisus și, mi se pare,
Că nu mai sunt eu cea care am fost.
Trecutul a trecut așa cum trece-o boare,
Pentru ca viața mea, acum, să aibă rost.

A înviat Iisus Cristos în mine!
Am dat de-o parte tot ce eram eu.
E minunat să-L ai pe Dumnezeu în tine,
Să umbli pe Pământ cu Dumnezeu.

Un comentariu:

  1. IA-ŢI OAMENII DE MÎNĂ
    ÎNVAŢĂ-I A IUBI
    DE LA SFÎNTA ŢĂRÎNĂ
    DIN CARE AI VENIT

    ŞI OM CU NUME MARE
    TE-AI VRUT A FI-NTRE AI TĂI
    CĂCI IMPORTANŢĂ N-ARE
    DE-S SFINŢI SAU DOAR MIŞEI

    ŞI CE-AIVĂZUT AIEVEA
    ŞI-AI ÎNŢELES DEPLIN
    CU-A DOMNULUI LUMINĂ
    UMPLE PAHARUL MERII
    GOLINDU-L DE VENIN.

    RăspundețiȘtergere