Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 martie 2010

Ingerii pazitori

Unii le spun ingeri, altii bioroboti, important este ca ei sunt aici cu noi, tot timpul. Nu ne cer nimic din lumea noastra materiala, ci ne ajuta, proportional cu stradaniile noastre, sa evoluam. Ei merg acolo unde sunt chemati, se roaga cu noi si pentru noi, mijlocesc rugaciunile noastre catre Divinitate pentru a fi auzite si implinite tot prin ei, daca cererile noastre sunt in conformitate cu Marele Plan Divin.
Copiii isi vad ingerul pazitor pentru ca ei au inima deschisa si sufletul curat. Cand incep sa greseasca, dupa ce mai cresc, fiinta lor devine mai putin spiritualizata, tinzand catre material. Apar blocajele, fricile, vina si astfel se indeparteaza de cale.
Uneori, ratacindu-ne pe drumurile vietii, uitam de ingerul pazitor. Cand ne amintim, coplesiti de consecintele greselilor noastre, ca eram fericiti in copilarie si ne simteam in siguranta cu ingerul pazitor alaturi, ne rugam si il chemam. El vine, se aseaza in genunchi si se roaga iar cu si pentru noi si ne sustine daca intoarcerea noastra catre Dumnezeu se face cu credinta si smerenie.
Ei, ingerii nu asteapta recunostinta noastra, stiu. Mai stiu ca rugaciunea cea mai valoroasa este aceea care vine, cu propriile cuvinte, din inima si din sufletul nostru. Totusi, mi-am personalizat comunicarea cu ingerul meu pazitor, in urmatoarea rugaciune:

Inger, ingerasul meu
De la Bunul Dumnezeu,
Roaga-te cu mine,
Roaga-te pentru mine,
Calauzeste-ma, intelepteste-ma,
Ajuta-ma sa merg pe calea cea buna!
Asculta-mi cererile
Si mijloceste-le catre Dumnezeu!
Ajuta-ma sa fac Voia Sa
Si fereste-ma de capcanele celui rau!
Vegheaza-ma zi si noapte!
Fii langa mine
Chiar si atunci cand uit de tine
Si ajuta-ma sa fac,
Prin toate manifestarile mele,
Doar bine!
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu