Faceți căutări pe acest blog

duminică, 7 martie 2010

La Petru Voda

In luna decembrie 2009 am fost in pelerinaj la cateva manastiri: Toplita, Secu, Sihastria si Petru Voda. Cand am ajuns in Toplita, a inceput sa fulguiasca. Primul gand care mi-a trecut prin minte a fost ca cerul a imbracat natura acelor locuri sa ne intampine in straie de sarbatoare. Atmosfera de taina crestea dupa cum inaintam si ningea tot mai tare. Fiecare loc are incarcatura sa de mister, de energii benefice, care asteapta sa fie descoperite si revelate lumii, ca semn al prezentei Lui Dumnezeu.
Inainte sa plec, n-am inteles prea bine de ce trebuie sa plec.La Sihastria, urcand spre cimitirul unde este inmormantat parintele Cleopa de ce fredonam in soapta "Cu noi este Dumnezeu /Intelegeti neamuri si va plecati..."? De ce am asteptat sambata dupa-amiaza si duminica de dimineata pana sa intru la parintele Iustin Parvu numai ca sa-i spun: "-Am venit sa va cunosc!"?
De ce m-am trezit in acea dimineata la orele 4,de ce faceam poze la orele 5 si de ce simteam atata pace de parca as fi fost in Rai si ma jucam cu ingerii? Parca eram in afara timpului.
Am inteles dupa ce am introdus pozele in calculator. Trairile din acele zile minunate s-au materializat astfel:


La Petru Voda-n munti e o gradina
Unde cresc flori de pace si iubire
Si vin sa-si scalde inima-n Lumina,
Toti fiii celui Preainalt intru smerire.

La Petru Voda ninge cu Lumina
Si sa deschid in ceruri porti spre infinit
Coboara Maica Sfanta in vechea Ei gradina,
Sa ne deschida calea spre Dumnezeu Preasfant.

La Petru Voda-au coborat cu daruri
Toti ingerii din cerurile-nalte;
Iubire si Lumina au daruit ca haruri,
Ca inimile noastre sa tresalte.

S-au asezat toti ingerii ca un covor,
Sa calce peste ei tot trecatorul
Si merg desculta pe calea spre izvor,
Sa nu strivesc vreun inger cu piciorul.

La Petru Voda ninge cu Lumina
Si stau de marturie muntii, nemuritorii
Si cerul cu lucirea lui senina,
Ca am vegheat pamantul credintei si-al iubirii.

Nu vom lasa pe nimeni sa ne-abata
Din drumul nostru catre Tatal Sfant
Ci pregatim cu totii, laolalta,
Locul unde sa vina Domnul pe Pamant.

Iar Calea sa ne fie luminata
De steaua sfanta-a Fiului Iisus,
Ca toti cei care au credina-adevarata,
Sa fie in vecie cu Tatal cel de sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu