Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 iunie 2010

Romania mea

Ce-ai gresit, Romania mea?
Ce legi ai incalcat si de ce patimesti atat?
De ce stau viermii pe inima ta sa o devoreze?
Ca doar atat ti-a mai ramas:inima.

-Inima a pamantului meu, de ce vor unii sa te stapaneasca?
-Pentru ca aici va cobori Focul Viu Dumnezeiesc. Aici este Tara Sfanta, in care va curge laptele si mierea.
Pentru ca aici este Iisus Hristos pe Pamant.
Multi nu vor crede pana cand vor vedea. Voi veti fi fericiti si, prin voi, toate neamurile.
Multi se vor trezi si vor vedea. Aceia ii vor ajuta si pe ceilalti sa vada adevarul.

-Inima a pamantului meu, ce am eu de facut?
-Deschide-ti inima. Arata-le calea si daruieste iubire. Iubirea este destula pentru toti.
Cand va va fi greu, chemati-L pe Iisus in ajutor. El vine imediat. Daca-L veti primi si accepta, va ramane cu voi.

-Ce se va intampla daca oamenii nu-L vor primi?
-Nu vreau sa ma gandesc la asta.
Raii vor fi infranti. Ei stiu asta si se tem. Vor sa primeasca darurile. Dar darurile sunt ale fiilor.

-De cine se tem?
-De mania Lui Dumnezeu Tatal.

-Cine sunt fiii?
-Voi toti sunteti fii ai Lui Dumnezeu.
Tineti minte: nimic din ce costruiti fara Dumnezeu nu are valoare. Nu este durabil. EL a pus in voi sufletul, care este etern. Numai acesta are valoare.
Primiti iubirea mea, pe care v-o daruiesc neconditionat!

-Doamne, iti multumim pentru toate darurile pe care le dai fiilor Tai!
Multumim, mama-Pamant si trimitem din inimile noastre catre inima ta iubire si recunostinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu