Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 august 2010

Postul Adormirii Maicii Domnului

Doua saptamani de post , de rugaciune, de introspectie in mijlocul verii ne ajuta sa ne apropiem de Fecioara Maria cu smerenie si dragoste, sa ne intarim credinta, sa invatam sa iertam si sa iubim.

Copiii nostri au venit sa ne invete, sa ne fie maesti spirituali. Daca copilul tau nu se conformeaza cerintelor tale, analizeaza-te pe tine sa vezi ce gresesti.
Am avut saptamana trecuta niste musafiri: o fetita(de 8 ani) si un baietel(de 4 ani).Dupa ce a plecat mama lor si am ramas doar noi trei, baiatul mi-a pus o intrebare:

"-Vali, tu crezi?
-Ce sa cred? am intrebat eu.
-In Dumnezeu. Tu crezi?
-Sigur! am raspuns.
-Noi credem in Dumnezeu! a spus fetita. Apoi a inceput sa rosteasca Crezul cu voce tare si am continuat impreuna."

Intr-o zi am mers la Gradina Zoologica, pe jos. Trecand pasarela peste Cris, baietelul ma intreaba "In apa asta sunt si serpi, nu-i asa?" Am raspuns "Poate ca sunt." Sa spun drept , eu nu vazusem niciodata, desi totdeauna privesc apa. Luasem cu noi si pe nepoatele vecinei mele. Imediat fetele au strigat:"Uite un sarpe! Vreau sa spun ca el nu-l vazuse ci doar i-a simtit prezenta.

Mesele le-am servit in bucatarie, doar dupa ce unul dintre ei rostea rugaciunea Tatal nostru.
A fost o saptamana frumoasa, plina de activitati de tot felul(munca si joaca), de care ne vom aminti cu mult drag, timp in care fiecare am invatat cate ceva, dar, cel mai important exercitiu a fost acela de a darui iubire neconditionata.

Vreti sa stiti numele copiilor?
Ei bine, se numesc Maria si Emanuel.
Pace voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu