Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 noiembrie 2010

Nu exista diavol, dar eu va spun ca l-am vazut!

Ceea ce va voi povesti este socant. Cei slabi sa nu citeasca, dar trebuie sa stie.

In data de 20 ian. 2009 a depus juramantul de credinta presedintele american B. Obama.
Noaptea am visat ca ma ridicam deasupra Pamantului. Acolo, sub privirile mele, se ridica un tron pana cand ajungea in punctul cel mai inalt (ca un varf de munte, dar nu era munte). Pe tron era o fiinta intunecata, invelita intr-o mantie neagra, cu gluga pe cap.De acolo cuprindea tot Pamantul.
M-am apropiat sa-i vad chipul si n-am reusit sa vad.O forta foarte puternica m-a impins.
Nu sunt in masura sa spun daca presedintele Obama are un rol pozitiv sau unul negativ in istoria omenirii. Daca are rol pozitiv atunci se intelege ca unde se ridica binele merge repede si raul pentru a-l impiedica sa se manifeste.
Imi amintesc foarte bine toate detaliile, dar cel mai bine imi amintesc faptul ca eram curioasa si curajoasa.
Ceea ce am vazut eu este energie. Este tot raul creat de omenire prin toate manifestarile ei negative (ganduri, vorbe, fapte, sentimente), dar pe care il poate anihila Lumina Cristica. Oamenii trebuie sa inteleaga acum, pana nu e prea tarziu, ca trebuie sa cheme si sa primeasca Lumina pentru a se vindeca.
Si totusi, exista. Se spune ca cea mai mare realizare a raului in zilele de pe urma va fi aceea de a convinge oamenii ca el nu exista.
Noi trebuie sa cerem ajutorul Divin. Sa ne inarmam cu credinta pentru ca din ea vin curajul si puterea.
Iubirea va spala durerile si ranile acestui razboi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu