Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 decembrie 2010

Prislop-27 noiembrie 2010

Sfinte Parinte Arsenie Boca, iti multumesc pentru ca m-ai ajutat sa ajung la mormantul tau. Iti multumesc pentru ca mi-ai ascultat inima, ca mi-ai luat grijile si-ai ridicat pacatele mele si ale neamului meu. Iti multumesc pentru raspunsurile pe care continui sa mi le dai si pentru toate bucuriile pe care mi le-a adus acest pelerinaj.
Sfinte Parinte, priveste-i pe toti cei ce vin, cu inma franta de necazuri si cu picioarele ostenite de-atata umblat pe cai ratacite. Intoarce turma lui Hristos pe cale si du-o la izvor!
Tu faci minuni si dupa moarte. Faptul ca aduni an de an crestinii sa fie impreuna in inima si-n gand este o minune. Oamenii se privesc unii pe altii ca si cand ar dori sa te recunoasca undeva, in multime ca sa le dai binecuvantarea.
Erai acolo, sunt sigura!
Ti-am simtit prezenta si iti multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu