Faceți căutări pe acest blog

vineri, 13 mai 2011

Comunicare de la Iisus

Sa nu credeti ca toti veti fi salvati, caci scris este: "Din doi care vor lucra la camp, unul va fi luat iar altul va fi lasat..." (Luca, 17, 34-36).
Fiecare zi este o sansa pentru fiecare. In fiecare zi sunteti testati si dati examene. Fiecare se poate inscrie la examen, dar nu toti il vor lua.
Masura iubirii voastre este valoarea voastra.
V-am lasat o porunca al carei sens nici pana azi nu l-ati inteles si a carei importanta o puneti sub semnul intrebarii. Dar va spun voua ca, daca nu veti invata sa iubiti, veti pieri odata cu intunericul.
Cum puteti spune ca iubiti daca, in loc sa ma vedeti pe mine in fiecare semen de-al vostru, va dusmaniti unii pe altii si va faceti rau cu intentie unii altora. Cum va iubiti unii pe altii daca nu-i dati vecinului/semenului vostru care va cere in numele meu, o bucata de paine sau un banut? Greutatile ar trebui sa va apropie nu sa va indeparteze sau sa va faca sa va inchideti usile unii de altii.
Sa nu credeti ca, daca faceti raul sau nu faceti binele si nu va vede nimeni-ziceti voi-chiar nu vede nimeni fapta voastra. Toate le veti primi inapoi dupa masura faptelor voastre.
Eu n-am dorit nici n-am cerut opulenta in biserici. Biserica sunteti voi. In inimile voastre v-am cerut sa deschideti templul lui Dumnezeu. Acolo trebuie sa patrunda lumina ca sa lumineze Adevarul si Viata. De nu va veti deschide inima de buna-voie, nimeni nu va lua dalta si ciocanul sa ciopleasca usa pentru voi.
Din toate partile Universului vin informatiile spre voi, dar mintile voastre sunt intepenite in dogme, iar inimile va sunt impietrite.
Nimeni sa nu aiba curajul sa spuna ca n-a stiut!
Cand va rugati (dintre cei care va mai rugati), spuneti vorbe pe care nu le incarcati cu nimic. Doar le rostiti. Si cu ce le-ati putea incarca daca nu aveti iubire si lumina?
Iata, Eu vin acum la usile inimilor voastre si bat. De veti auzi si veti deschide, veti fi fericiti.
Drag imi este sunetul pe care il face usa unei inimi impietrite, care se deschide ca sa patrunda Lumina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu