Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 iunie 2011

Fii tu insuti!

Sa nu fii suparat pe nimeni pentru ceea ce se intampla in viata ta, pentru ca, daca ai credinta, vine spre tine "barca de salvare" a Lui Dumnezeu, cu toate darurile pe care le meriti.
Lasa carma in voia Lui si nu avea nici o grija!
Doar fii tu insuti!
Deschide-ti inima si lasa-L pe EL sa conduca! Te va duce la tarmul insorit, cu nisip de aur si pietre scumpe. Nimic rau nu ti se va intampla, caci EL va tine mainile peste tine si te va inveli, ca sa-ti fie bine. Lapte si miere va curge anume pentru tine ca sa nu flamanzesti.
Tu, doar iubeste! Iubeste totul! In iubire este puterea ta. Cand iubesti poti rasturna si muntii.
Aseaza-L pe Dumnezeu in centrul iubirii tale, in inima ta. EL este singurul stapan care nu te obliga la nimic si nu-ti cere nimic, doar sa-I permiti sa te iubeasca asa cum esti, cu chipul si asemanarea Sa, adica fiul Sau.
Binecuvantarea iubirii sa fie peste voi!



Azi m-am nascut din nou(25 iunie 2011)

V- Cu ce sa incep, Iisuse?
IH- Incepe cu tine. Demoleaza-te pe tine cea veche, ca sa te reconstruiesti.
V- Cum sa ma demolez si sa ma reconstruiesc?
IH- Renunta la tot. Abandoneaza-te ca sa te nasti din nou, din Lumina Duhului Sfant.
V- Asa sa fie! In Numele Tatalui, al Fiului, al Sfantului Duh,ma abandonez, ma demolez pe mine cea veche, cu toate programele negative, pentru a ma reconstrui, pentru a ma naste din nou, din Lumina Necreata a Sfantului Duh, dupa Chipul si asemanarea Lui Dumnezeu, care este perfect.Amin!


PS: Dupa ce am aplicat acest program, chiar m-am simtit cateva zile ca o casa veche care se surpa, m-a durut tot corpul, am simtit o stare de epuizare totala, iar dupa aceasta am simtit ca m-am nascut din nou.

3 comentarii:

  1. minunat. ar fi chiar bn daca am putea deschide baierele inimii si sa stim ca Dumnezeu intra in casa sa fara pretentii ci doar cu iubire.doar sa credem si se si infapuieste....insa cine te mai invata azi doar sa crezi cand esti imprejmuit doar cu .....completati voi lista..........
    multumesc totusi ca mai pot citi si poate pot inca sa aud?! multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce ai scris, iubite "anonim" imi spune clar ca ai o lista foarte lunga de frici de tot felul. Iti propun sa faci, macar cateva secunde pe zi un exercitiu simplu(Cand esti doar tu cu tine): renunta la frici pentru ca frica este doar lipsa curajului; intunericul este lipsa luminii; raul este lipa binelui; ura este lipsa iubirii. Vei vedea ce bine te vei simti, usor ca un fulg si vei simti, incet, incet, putin cate putin, ca iti recapeti bucuria de "a fi".

    RăspundețiȘtergere
  3. sint convinsa ca ai dreptate!pentru mine chiar cred ca e mai bine ca sint aici unde sint acum.am tot timpul din lume sa reflectez.
    PACE,LUMINA,IUBIRE!
    VA IUBIM!

    RăspundețiȘtergere