Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 iunie 2011

Copilul din noi

Intr-o zi L-am intrebat pe Dumnezeu:
-Doamne, cine sunt eu?
Mi-a raspuns:
-Tu esti copilul meu.
Atunci am constientizat cat ar fi trebuit sa fiu de fericita toata viata mea si, totusi nu am fost pentru ca n-am stiut un lucru elementar dar foarte important: ca sunt copilul Lui Dumnezeu. Aceasta este garantia fericirii depline nu numai pentru mine ci pentru toti, pentru ca toti suntem copiii Lui Dumnezeu.
De atunci am inceput sa invat sa renunt la grijile care imi impovarau mintea si sa accept ca Voia Lui Dumnezeu sa se manifeste in viata mea.
Cand nu ai griji poti sa redevii copilul pe care l-ai pierdut pe cararile ratacite pe care ai umblat si sa te intorci la Dumnezeu ca fiul ratacit la tatal sau, iar starea ta continua se va numi bucurie.
Aceasta este fericirea pierduta si regasita.
Va doresc tuturor sa regasiti copilul din voi!

Un copil e o minune;
e mai mult decat pot spune.
Un copil e primavara.
El este Soarele
care zambeste-afara.
Este seninul cer fara de nori
si picaturile de roua
de pe flori.
Un univers intreg
pulseaza-ntr-un copil
si tot parfumul
florilor de-april.
Un copil e floarea vietii
care creste pe Pamant
anume sa dea lumina,
iar ingerii i se inchina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu