Faceți căutări pe acest blog

duminică, 16 octombrie 2011

Al patrulea semn

V- In Numele Domnului nostru Iisus Hristos, te rog, Mama Pamant sa vorbesti cu mine!
Spune-mi, te rog, ce efect au asupra ta rugaciunile pe care le-am facut in ultimul timp pentru tine!

MP- Mirela ti-a spus ieri ca m-a vazut invelita in Lumina Duhului Sfant.

V- Eu de ce nu te-am vazut ca ea?

MP- Tu ai fost concentrata mai mult pe "a face" decat pe "a vedea"

V- Inima mea trimite continuu catre inima ta iubire. Spune-mi daca mai exista in jurul tau nori energetici negativi.

MP- Tu stii ca numai Dumnezeu poate sa schimbe lucrurile intr-o clipa. Oamenii continua sa fie si sa se manifeste asa cum au invatat pana acum. Acum se elimina foarte multa negativitate. De aceea este necesar ceea ce faci tu.

V- Joi noaptea am visat o mare involburata care se revarsa peste orasul meu si pietre cazand din cer. Ce a insemnat asta?

MP- Ai vazut trecerea. Tot mai multi din cei treziti primesc astfel de mesaje. Veti sti ce sa faceti.

V- Acesta este al patrulea semn?

MP- Al patrulea semn va veni dupa Elenin.

V- Al doilea astru al sistemului nostru solar?

MP- Da. Este Steaua Albastra. Atunci, toti oamenii se vor intoarce la credinta adevarata in Dumnezeu. Vor afla adevarul.

V- Care adevar?

MP-Adevarul despre Dumnezeu. Adevarul creatiei. Adevarul despre originea voastra.

Un comentariu:

  1. mama oamenilor,mama TERRA,zambeste...chiar daca i-e greu!
    zambeste si tu si ai mai multa rabdare !cauta-ma pe www.oamenidintrestele.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere