Faceți căutări pe acest blog

joi, 13 octombrie 2011

Eliberati intunericul!

Azi dimineata m-am trezit la 3,30, fara nici o problema, ca de obicei, de cand fac rugaciunile pentru Mama Pamant. Inainte de rugaciune imi fac mie curatare.
Dupa ce am spus Tatal Nostru, m-am rugat asa:

"Chem Duhul Sfant al Lui Dumnezeu sa ma ajute!
In Numele Tatalui, al Fiului, al Sfantului Duh, cu liberul arbitru, cu puterea Duhului Sfant, cu iubire si respect pentru tot ce exista, eliberez din fiinta mea tot intunericul, tot negativul, toata durerea, toata intristarea, toata ingrijorarea, toate poftele si dorintele trupului, toate atasamentele, tot ce ma impiedica sa vibrez in iubire, tot ce este incompatibil cu fiinta mea de Lumina Kristica si le las sa plece in Voia Lui Dumnezeu. Ma las in Voia lui Dumnezeu, care este in centrul inimii mele, in fiinta mea reinnoita din lumina.
Acum si aici, hotarasc sa ma conectez la Sursa cea mai inalta a iubirii, sa fiu prezenta in inima mea, sa fiu iubire si sa o manifest in toate conditiile, in toate situatiile, totdeauna. Amin!"


Aceasta rugaciune poate sa o faca oricine doreste. Daca va treziti noaptea, sa stiti ca v-ati trezit pentru ca este nevoie sa va rugati. Nu va ingrijorati ca ati putea sa fiti obositi cand va suna desteptatorul sa mergeti la serviciu. Rugaciunea facuta cu credinta si dragoste (mai ales la ceasurile 24, 3, 4 sau 5,) este foarte puternica. Nu trebuie sa va ridicati din pat. Va puteti ruga foarte bine in pozitia culcat. Rugaciunea facuta din inima, cu credinta, cu sinceritate, cu smerenie nu cu frica, ajunge la Dumnezeu.
Cand mergeti pe strada, daca sunteti singuri, rugati-va si daruiti iubire! Daca sunteti insotiti si faceti conversatie, gasiti-va un moment in care sa spuneti, in gand, asa: "Sufletul meu curat daruieste iubire Lui Dumnezeu si intregii Sale creatii, Amin!
Binecuvantarea Lui Dumnezeu sa fie peste intregul Pamant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu