Faceți căutări pe acest blog

joi, 23 august 2012

Incursiune pe Luna

Cand m-am trezit, in dimineata zilei de 21 august, am avut un sentiment de implinire, cu toate ca n-am tinut minte ce am visat in noaptea care trecuse. Am intrebat pe Mama Pamant:
V- Mama Pamant, te iubesc! Spune-mi, te rog, pe unde am calatorit azi-noapte?
MP- Ai fost pe Luna.
V- Ce am facut acolo?
MP- Ai vorbit cu oamenii de acolo. Le-ai spus sa lase in pace Pamantul si oamenii de pe Pamant, pentru ca sunt sub Puterea Lui Dumnezeu Tatal si a Duhului Sfant.
V- Ei cum au reactionat? M-au ascultat?
MP- Intregul Univers se supune Spiritului Sfant.
V- Iti multumesc, Mama Pamant! Cobor peste tine Lumina Necreata a Duhului Sfant si iti spal toate structurile, toate biocampurile, toti centrii energetici, deschid aripile Duhului Sfant, te invelesc si iti daruiesc toata iubirea din inima mea!
MP- Iti multumesc ! Fii binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu