Faceți căutări pe acest blog

marți, 1 aprilie 2014

EU SUNT CEL VIU SI ADEVARAT! Mesaj pentru Inviere

Tezaurul de Iubire pe care l-ati ingropat in voi, va iesi la lumina. Veti invia din morti.
EU voi cobori de pe Crucea Cosmica, direct in inimile voastre. Dar numai in cele pe care le voi gasi deschise. Veti simti bucuria inaltarii. Veti simti ca sunteti vii. Veti trai cele mai frumoase clipe de partasie cu Dumnezeu. Va veti intoarce Acasa, in inima. Va veti gasi punctul de sprijin dupa care ati tanjit atat de mult.
Inca o data, dorul vostru dupa Dumnezeu si setea voastra de Lumina, vor fi hranite prin atingerea Mea.
Nu toti va straduiti si nu toti ati reusit sa urcati pe Scara Inaltarii. Cei care v-ati trezit, ajutati-i si pe cei mai slabi decat voi sa se trezeasca!
Pregatiti-va sufletele de sarbatoare! Cu voi sarbatoreste intregul Cosmos.
Fiti vii si permiteti mintii voastre sa coboare in inima pentru a sluji Iubirii!
Darul pe care il primiti acum nu se va mai intoarce la voi daca nu veti sti sa-l primiti cu smerenie si recunostinta.
Onorati Iubirea si iubiti-va unii pe altii asa cum va iubesc EU!
SUNT EU, CEL VIU SI ADEVARAT, DOMNUL DOMNILOR SI IMPARATUL IMPARATILOR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu