Faceți căutări pe acest blog

duminică, 7 mai 2017

De vorbă cu Dumnezeu

-Doamne, cum ai făcut Cerul?
-Am curbat spațiul.
-Dar Pământul?
-Așa cum faci tu prăjitura, am pus în el, pe lângă lut, toate ingredientele, ca să fie o casă bună pentru voi.
-Dar pe om cum l-ai făcut?
-Am luat din aluatul Pământului, l-am modelat după chipul și asemănarea Mea, apoi am suflat peste el energia vieții, ca să fie viu. Am luat o fărâmă din sufletul meu și i-am așezat-o în piept, ca să fie OM. Toate acestea din multă iubire.
-Doamne, ce este cuvântul?
-Este energie. Voi nu înțelegeți și nu știți să-l folosiți.
-Ca să poți înfăptui ceva cu cuvântul, de ce mai este nevoie?
-De conștiință, de conștiență, de intuiție, de intenție, de voință, de forță, de curaj și, mai ales, de iubire.
-Pentru ce ai făcut omul pe Pământ?
-Cum ar fi o grădină fără flori?
-Goală, inertă, pustie, moartă.
-Vezi? Așa ar fi și Universul. Am populat Universul pe care l-am creat, pentru perpetuarea Vieții, a Iubirii. Oamenii sunt ca niște flori atunci când sunt oameni adevărați, când își îndeplinesc menirea. Doar așa sunt în Voia Mea. Asta cer de la oameni: să se manifeste cu iubire în gând, vorbă, faptă și simțire.
-Se pare că n-a fost suficientă școala pe care a inițiat-o Domnul Iisus Hristos pentru oamenii de pe Pământ.
-Dacă ați fi urmat învățăturile Lui n-ar mai fi fost nevoie să vin Eu acum.
Cine nu se va întoarce la Iubire nu va putea trăi pe Pământ. Nu va rezista la vibrațiile înalte ale planetei. Va veni o zi când Pământul se va elibera de toți paraziții.
Numai Iubirea vă poate salva. EU SUNT IUBIREA
-Eu sunt Valeria. te recunosc pe Tine, Doamne, ca fiind Dumnezeu, Creatorul Cerului și al Pământului, Alpha și Omega, Începutul și Sfârșitul, Domnul Domnilor și Împăratul Împăraților și îți spun:
Doamne, bine ai venit pe planeta Pământ!
Învață-ne să trăim în Legea Iubirii, că din Iubire venim și în Iubire vrem să ne întoarcem!
-Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu