Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

De vorba cu mama Pamant

V: Mama Pamant, ce se va intampla cu tine in decembrie 2012?

MP: Dupa cum bine ai intuit, sunt o entitate, asa cum sunteti si voi, oamenii, formata din corp si spirit. Voi muri, dar dupa trei zile voi invia, asa cum v-a demonstrat Iisus Hristos. Sufletul nu moare. Apoi, voi incepe o viata noua in Lumina Cristica, cum spuneti voi. Odata cu mine va veti transforma si voi. Intunericul si lumina sunt complementare, dar nu pot fi in acelasi loc deodata. Cei care vor fi pregatiti sa traiasca in vibratia luminii se vor trezi, ceilalti nu.

V: Ce este Lumina?

MP: Este materie de vibratie inalta. Nu este ca cea a Soarelui. Nu vine de la o entitate vremelnica, asa cum suntem noi, corpurile ceresti, ci de la Cel Vesnic.

V: Ce se va schimba?

MP: Va fi ca o nastere din nou, atat pentru mine cat si pentru voi. Cand va veti trezi veti crede ca viata voastra de pana acum a fost doar un vis urat.

V: Ce sfaturi ne dai?

MP: Aprindeti lumina in inimile voastre. Acolo sa va adapostiti pentru ca numai acolo veti fi in siguranta. In inima va intalniti cu Dumnezeu si EL va avea grija de voi.

V: Mama Pamant, iti cer iertare pentru toate supararile pe care ti le-am pricinuit noi, copiii tai.

MP: Ti-am mai spus: eu v-am zamislit, iar Dumnezeu a pus in voi sufletul. Va iubesc neconditionat, asa cum o mama isi iubeste copiii, indiferent cat au gresit. Invata asta si faceti si voi la fel cu ceea ce creati.
V-am dat libertatea sa experimentati, dar experimentele voastre nu trebuie sa aduca prejudicii. Nu aveti voie sa ucideti. Fiecare fiinta are liber arbitru, dar se supune Creatorului. Ucigand incalcati liberul arbitru al celorlalti si va asemanati animalelor de prada. Voi sunteti aici sa evoluati spiritual. Acesta este scopul vostru: sa va cresteti vibratiile nu sa le coborati.
Schimbati-va pana nu e prea tarziu. daca veti renunta la obiceiurile voastre rele, totul va fi bine. Invatati sa iertati si sa iubiti. Doar atat ar fi de ajuns.

V: Iti daruiesc iubirea din inima mea, atata cata este.

MP: Cu cat daruiesti, cu atat mai multa iubire vei avea de dat. Iubirea nu trebuie tinuta sub obroc. Ea se revarsa peste tot. Este de la Dumnezeu si este infinita. Cand o daruiesti te asemeni LUI. Acesta este adevarul care va fost ascuns.
Daca l-ati fi acceptat pe Iisus Hristos acum doua mii de ani si i-ati fi urmat invataturile, acum n-ar mai trebui sa va luptati cu intunericul. A fost alegerea voastra si v-a fost respectata. Nimeni n-a intervenit, nici Dumnezeu Tatal. Tot voi suferiti pentru asta.
Acum este ultima sansa sa va schimbati, sa reveniti in inima, adica Acasa.
As dori ca macar acum sfaturile mele sa va fie de folos.

V: Ce poti sa-mi spui despre Romania?

MP: De aici va incepe Raiul. Stiti de ce?
Dumnezeu a vazut ca voi, romanii, la greu v-ati ajutat unii pe altii, ca niste frati. N-ati fost niciodata orgoliosi pentru bogatiile pe care le aveti(ca popor) ci, cu smerenie fata de EL, ati aparat, mai intai, credinta. N-ati fost cuceritori, ci v-ati omenit dusmanii, imblanzindu-i. V-ati rugat si pentru cei care v-au facut binele si pentru cei care v-au facut raul. V-ati castigat existenta cinstit si ati multumit totdeauna pentru paine. Preotii vostri s-au rugat si au binecuvantat holdele. Cand a fost nevoie, v-ati dat viata pentru a va apara tara. Nu sunt cuvinte mari. Sunt martora tuturor incercarilor voastre si v-am fost alaturi cand mi-ati cerut ajutorul.
Fiti si acum buni si blanzi si rezolvati-va problemele cu intelepciune nu cu violenta. Pentru ca violenta nu aduce nimic bun ci doar mai multa suferinta. Rugati-va pentru cei care va conduc sa fie calauziti de Pronia Divina, pentru a putea face binele

V: Multumesc Lui Iisus Hristos ca mi-a facilitat comunicarea cu tine si iti multumesc si tie!

MP: Nu uita ca noi ne-am intalnit in inima!
Primeste iubirea mea!

Un comentariu:

  1. PACE,LUMINA,IUBIRE!DIN TOT SUFLETUL MEU,DIN TOATA INIMA MEA!CU IUBIRE SALUTAM MAMA TERRA SI TOT CE ESTE VIU SI MATERIA,AER,APA,SOL!PACE,LUMINA,IUBIRE,ARMONIE,STAREA DE UNIME,STAREA DE PREZENTA TOTALA,STAREA DE DESAVARSIRE ABSOLUTA PTR.TOTI ROMANII DE PRETUTINDENI!

    RăspundețiȘtergere