Faceți căutări pe acest blog

marți, 8 martie 2011

Cartea Vietii

Duminica, 27. 02.2011, am participat la Sfanta Liturghie la Biserica din satul Delani(langa Beius). Acolo, intre 29 august si 8 septembrie 2010, toate icoanele de pe iconostas(de o parte si de alta a usilor altarului) si icoana Maicii Domnului cu Pruncul Iisus,din mijlocul bisericii, au fost izvoratoare de mir.
Dupa ce s-au citit pomelnicele pentru vii, in clipa in care preotul a rostit(a invocat)" Duhul Adevarului...", am vazut pe ecranul mental o imagine deasupra altarului: intai un triunghi echilateral, apoi, in triunghi o carte deschisa. In partea dreapta a cartii era un inger(in interiorul triunghiului). Imaginea a durat o clipa, atat cat sa vad toate aceste amanunte si a disparut. Mi-am zis in gandul meu: "N-am mai vazut asa ceva pana acum. As putea sa intreb;"Ce am vazut?" Imediat am primit raspunsul:"Este CARTEA VIETII". Imaginea a aparut din nou. Am indraznit sa duc gandul mai departe:"Daca este CARTEA VIETII as putea verifica cine este scris in ea". M-am gandit la o persoana si imediat am vazut prenumele acelei persoane scris pe una dintre paginile cartii, apoi scrisul disparea. M-am gandit apoi la alte persoane si prenumele fiecaruia/fiecareia aparea scris pe o pagina sau pe cealalta, unele dupa altele, ca apoi sa se stearga.
Mi se parea interesant faptul ca, desi mi s-a spus ca este o carte, nu se intorceau filele. Era, de fapt,ca un program pe calculator. Am inteles apoi, ca toti avem prenumele scris in carte.
M-am gandit daca sa scriu sau nu despre asta. Am intrebat pe Fecioara Maria si mi-a raspuns:

"Ceea ce ti se da nu este numai pentru tine. Trebuie sa dai mai departe. In curand toti vor vedea Adevarul, dar pana atunci, credinta oamenilor trebuie intarita si sustinuta, ca sa nu uite de Dumnezeu.
N-ai sris pana acum pentru ca trebuia sa scrii de 8 Martie, cand sarbatoriti ziua mamei si a copilului. Sa stiti ca eu va consider pe toti copiii mei,va iubesc si ma rog pentru voi neincetat.
Fiul meu Iisus v-a salvat pana acum de atatea ori, iar acum face chiar imposibilul pentru voi, pentru salvarea umanitatii. Faceti si voi un mic efort si ajutati-L. Schimbati-va in bine si iubiti-va unii pe altii pentru ca numai asa veti putea ajunge la o constiinta unificata. Numai asa veti putea, cum spuneti voi, "ca intr-un gand" sa-L marturisiti pe Cristos. Numai asa veti putea intra in Lumina.
Fiti binecuvantati!"

Multumesc Sfintei Treimi, Sfintei Fecioare Maria si Sfintilor Ingeri pentru bucuria care mi s-a dat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu