Faceți căutări pe acest blog

duminică, 13 martie 2011

Scrisoare catre romanii mei plecati in lumea larga

V- Mama Pamant, ce se intampla cu Japonia?
MP-Japonia este coada dragonului. A lovit coada dragonului.
V- Pot sa intreb "de ce?" sau mai bine nu?
MP- Chiar asa. Mai intrebi sau are cineva curajul sa mai intrebe "de ce?"
Ei se considera mai presus de Dumnezeu.
Nu de mila au ei nevoie acum ci de ajutor, iar ajutorul nu va veni decat prin rugaciune sincera si intoarcere la credinta.
Acesta a fost doar un avertisment si inceputul durerilor.
V- Mama Pamant, va fi cutremur si in Romania?
MP-Ele sunt aproape tot timpul dar nu vor fi cutremure majore care sa va afecteze grav.
Va fi cel de la sfarsit cand imi voi incredinta sufletul in mainile Lui Krist.
De doua zile tot incerc sa-ti atrag atentia. Trebuie sa trimiti o scrisoare catre romani.
V- Parca mi-a trecut ideea asta prin minte.
MP-Ai crezut ca e de la tine? Eu ti-am indus ideea.
Cheama-i pe toti romanii plecati, sa se intoarca pana o mai pot face. Va veni vremea cand, chiar daca vor dori nu vor mai avea cum, nu vor mai fi conditii.
Loc este destul pentru toti, aici de unde au plecat. Se pot multumi cu mai putin, dar vor fi in siguranta.
V- Dar stii, prea putini sunt cei care citesc ceea ce scriu.
MP-Nu este obligatoriu sa citeasca. Trimite doar chemarea catre ei, din inima ta catre inimile lor si vor auzi. Chiar daca nu toti ci doar cei care merita, care au inimile deschise. Incearca!

V- Respect indemnul Mamei Pamant si va chem sa va intoarceti inapoi, voi, romanii mei plecati in lumea larga. Nu voi incerca sa va conving cu argumente de felul: "Nicaieri nu sunt painea si apa de baut mai bune ca in tara ta!", ci am sa va spun doar ca aici, in Romania, de unde ati plecat, veti fi mai in siguranta decat oriunde in alta parte.
Dar, hotarati voi!
Dumnezeu sa va calauzeasca!
Vreau sa va spun un secret: nu numai voua va este dor de tara voastra ci si tarii ii este dor de voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu