Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 martie 2011

Ora Pamantului

In numele Tatalui, al Fiului, al Sfantului Duh, cobor in inima mea pentru a putea comunica cu Mama Pamant.

V- Azi intre orele 20:30 si 21:30 ora Romaniei s-a tinut ora Pamantului. Spune-mi, te rog, Mama Pamant, cum ai receptionat acest mesaj?
MP- Am simtit mai degraba mangaierea ta acolo unde ai pregatit astazi locul sa-ti pui legumele.
V- Intr-adevar, azi am fost in gradina casei parintilor mei, unde am copilarit. Totdeauna m-am simtit fericita in gradina, dar azi am simtit ca te iubesc din toata inima mea si am mangaiat cu mainile si cu privirea fiecare bulgare si fiecare planta din jur. Chiar si buruienilor le-am cerut iertare cand le-am smuls.
Te rog sa-mi spui daca ai primit mesajele de iubire ale oamenilor si daca asta iti usureaza suferinta!
MP-Oamenii se manifesta ciudat. Nu stiu sa iubeasca si nu stiu sa-si transmita sentimentele. Fac gesturi inspirate de cugetul lor si nu de inima. Dar, si un gest inconstient este mai mult decat nimic. Straduiti-va sa invatati sa iubiti. Nu faceti gesturi pentru a va admira pe voi insiva facandu-le ci urmati calea inimii.
V- Ce-mi spui despre conflictul din Libia? Sa-ti spun drept, nu m-am uitat la TV ci doar am auzit de la altii.
MP-Fiecare popor are dreptul sa fie fericit. Nu sunteti uniti. Ati lasat ca o mana de oameni sa va hotarasca soarta. Starea voastra normala de copii ai Lui Dumnezeu, ar trebui sa fie bucuria, pacea, armonia.
V-Te iubesc din toata inima mea, trimit iubire tuturor semenilor mei si iti multumesc pentru comunicare.
MP-Si eu va iubesc pe toti deopotriva. Fiti binecuvantati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu