Faceți căutări pe acest blog

marți, 5 aprilie 2011

Apa

Prima treapta a entitatilor angelice sunt elementalii, adica ingerii care sustin elementele: apa, aerul, focul si pamantul.
Oamenii de stiinta au constatat ca apa este inteligenta si ca primeste si transmite informatii.
De fapt, apa este un tot chiar daca actioneaza si se manifesta diferit in diferite locuri.
Toate manifestarile (ganduri, vorbe, sentimente, fapte) noastre (individuale sau colective) influenteaza elementele, deci si apa.
Fiind semn de apa, ar fi trebuit sa fiu in cele mai bune relatii cu aceasta. N-a fost totdeauna asa. A existat o perioada de aproape un an, in care nu am avut apa la retea. De baut, erau perioade cand beam doar 2-3 pahare de apa pe saptamana (nu-mi era sete).
Dar, intr-o zi pe cand ma intorceam din oras, m-a prins ploaia pe strada. O ploaie de vara cu stropi mari si calzi, care a venit repede si a trecut tot asa. Cum stam sub poarta unei case, priveam stropii de ploaie care parca se jucau, dansau, se bucurau. M-am bucurat si eu cu ei si le-am transmis iubire. Atunci m-am imprietenit cu apa.
Cand am ajuns acasa...surpriza! Apa ajunsese la mine in casa inaintea mea, prin acoperis.Era peste tot in camera mea, pe masa, pe covor.
Pentru ca am invatat sa o iubesc, mi-a desenat pe tavan o imagine foarte clara, detaliata, de fapt, o informatie-avertisment, despre care nu pot sa vorbesc aici si acum.
Important este ca mi-am pastrat sentimentele de iubire fata de apa si n-am protestat.
Cand beau apa fac semnul Sfintei Cruci deasupra paharului, cand ma spal vorbesc cu ea si ii transmit iubire si recunostinta pentru ca ma spala de tot ce este strain si daunator fiintei mele.
Cand am renuntat la cafea am baut apa in prima jumatate de ora de la trezire (la inceput o cana pana am ajuns la 1200ml). Asa mi-a fost foarte usor si nu mai beau cafea de doi ani.
Suntem 70% apa. Daca am constientiza faptul ca apa transporta, hraneste si intretine viata in noi,ca este prezenta in intreaga noastra fiinta, faciliteaza toate manifestarile noastre, am invata sa-i multumim, sa o apreciem, sa o iubim si sa o rugam sa ne vindece.
Binecuvantati apa! Este de la Dumnezeu sau din Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu