Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 aprilie 2011

Iubirea da roade bune

Rog Sfanta Treime, pe Fecioara Maria, pe Sfantul Arhanghel Mihail si Ingerul meu pazitor sa- mi faciliteze comunicarea cu Mama Pamant.

[Ma rog intr-un anumit fel, apoi:]

V- Cum te simti, Mama Pamant?

MP-Dupa rugaciunea pe care ai facut-o, s-a disipat o mare parte din intuneric. Ma simt mai usoara.

V- Ti-am vazut lotusul deschizandu-se.

MP-Daca vei continua voi primi tot mai multa lumina si putere pentru inaltare.

V- Stii, zilele trecute am jucat la loto. Am nevoie de bani ca sa construiesc.

MP- Iar vrei sa rezolvi lucrurile dupa mintea ta. Banii vor veni dar nu cum crezi tu. Renunta la grijile materiale pentru ca ele iti ard foarte multa energie.

V- Mama Pamant, de ce plang icoanele in biserici?

MP-Pentru voi. Mai aveti atat de putin timp sa va schimbati, iar voi nu-l folositi. Umblati cu ochii inchisi. Nu vedeti, nu auziti, iar inimile voastre sunt impietrite. Nici in biserica nu sunteti voi insiva.
Ce va poate face buni si iubitori?
Daruiti iubire celor care va dusmanesc, asa cum v-a invatat Iisus.
Ii ajutati si pe ei si pe voi. Asa se rupe lantul urii, iar lumina infloreste, pentru ca iubirea da roade bune.
Este saptamana Patimilor lui Iisus Hristos. Aplecati-va spre nevoile semenilor vostri. Renuntati la egoism, la invidie, la orgoliu, mandrie, trufie si la toate manifestarile care pun pe fiinta voastra intunericul!
Imbracati-va in Lumina si Iubire si pastrati-va asa!
Redeveniti voi insiva, asa cum v-a creat Dumnezeu!
Fiti binecuvantati!

V- Iti multumesc, Mama Pamant!

Multumesc Sfintei Treimi, Sfintei Fecioare Maria, Sf. Arh. Mihail si Ingerului meu Pazitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu