Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 mai 2012

Al optulea semn

Sambata, 19 mai, 2012, orele 12. Dupa rugaciune, raman in meditatie, linistita, echilibrata si astept. Nu stiu ce astept. Sunt doar prezenta. Hotarasc, in sinea mea doar sa astept si sa fiu. Permit Duhului Sfant sa se manifeste. Simt valurile de Lumina. Deodata, vad o coroana. Stiu ca este coroana Imparatiei. Ma gandesc ce trebuie sa fac? O iau in mainile mele si o asez pe capul Mostenitorului, apoi, Domnul se aseaza pe Tronul Pamantului. Simt o bucurie nemarginita.Ii spun:"Doamne, eu sunt scutul Tau! Te voi apara cu toata fiinta mea!" Apoi ma rotesc, asemeni Pamantului in jurul Soarelui, in jurul tronului (de la stanga spre dreapta) si de la dreapta la stanga in miscare de rotatie (ca Pamantul in jurul axei proprii). Dupa asta, simt cum coboara, prin crestetul capului meu, Lumina, calda si blanda.

Am intrebat pe Dumnezeu Tatal:
V- Doamne, cum am putut eu sa-I pun coroana Fiului Tau?
DT- Esti fiica mea, ti-am spus doar!

Acum, Domnul a primit coroana Imparatiei, mostenirea Tatalui Sau. A intrat in drepturile Sale ca Fiu al Lui Dumnezeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu