Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 19 decembrie 2012

Sfanta Impartasanie

Luni, 17 decembrie 2012, orele 3 am
Rog Duhul Sfant sa aduca pacea in fiinta mea. Simt cum respiratia si pulsul devin usoare, energia curge prin corpul meu usor, pana cand ajung aproape de starea de plutire. M-am rugat cu iubire si recunostinta, am comunicat cu Duhul Sfant. Cu o secunda inainte sa sune ceasul desteptator mi s-a dat sa mananc ceva cu o lingura. De atunci, m-am tot gandit ce ar fi putut sa fie in acea lingura. Acum, intreb Duhul Sfant:
V- Ce mi-ati dat sa mananc luni dimineata?
DS- Ai primit Sfanta Impartasanie Cereasca, din Sfantul Graal. Tu ti-ai reinnoit Legamantul de credinta fata de Tatal, iar EL ti-a confirmat ca esti fiica Sa. Acum esti pregatita. Ti-am spus ca nu poti sa sari peste etape. Toate sunt minunat intocmite. Totul este in Voia Tatalui.
V- Iti multumesc Duhule Sfant
DS- Fii binecuvantata, fiica mea!
V- E pentru prima data cand imi spui "fiica"
DS- Acum te-am acceptat.
V- Cuvintele sunt prea putine si inexpresive sa pot exprima ce simt acum. Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu