Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 august 2011

Arhanghelul

Azi-noapte am avut un vis frumos(sau poate ca n-a fost vis). Cand am revenit in starea alfa, am vazut un om foarte frumos, de culoare galben-aurie stand langa mine, privindu-ma. Eram undeva, parca pe un camp iar el sta pe un bolovan aproape de mine. Nu stiu daca pana in acel moment mi-a vorbit sau doar mi-a vegheat somnul, dar am intrebat pe Domnul:
"Doamne, cine este acest om?"
si mi-a raspuns:
"Este un frate de-al vostru din Soare. Voi le spuneti arhangheli. Aseara , in rugaciune ai cerut protectie prin ingerii mei si ai primit.Ti-am spus sa nu-ti fie frica. Cei care lucreaza in iubire si pentru iubire nu au de ce sa se teama. Armate intregi de ingeri sunt aici cu voi si pentru voi. Faceti binele si urcati spre Mine. Frica nu face parte din ecuatia iubirii. Chemati lumina pe Pamant si intunericul va dispare."

"Doamne, iti multumim pentru toate darurile de lumina si iubire!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu