Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 august 2011

Trenul Universului

In fiecare noapte suntem calatori printre stele. In noaptea trecuta am avut iar o experienta deosebita. Se facea ca este noapte iar eu mi-am ridicat ochii spre cer ca sa vad stelele. Erau foarte multe stele, mai multe decat se vad de obicei. M-am uitat cu mai multa atentie si am observat ca unele dintre ele se deplasau in linie dreapta, cu mare viteza. Ma atragea acest lucru pentru ca nu mai vazusem asa ceva. M-am bucurat ca un copil pentru o jucarie noua. Mi-am pus intrebarea :"Oare, ce este aceasta?" si am primit raspunsul: "Este trenul Universului. In curand va ajunge pe Pamant."
Dupa aceea, n-am mai vazut stelele ci doar un tren lung si gol.
Dupa ce m-am trezit am rugat-O pe Fecioara Maria:
" Fecioara Maria, Tu mi-ai spus despre Trenul Universului. Ce este acesta si ce am vazut eu azi-noapte in vis?
"Intreaba-L pe Domnul mai bine, ca tot vorbeai cu El."
"Asa este. Doamne,spune-mi,Te rog!"
"Sunt navele care vin pentru evacuare.
"Deci, nu este un tren ca ale noastre."
"Este un grup compact. Vin din tot Universul. Sunt organizate si coordonate de Comitetul Universal. Vom vorbi despre asta mai tarziu."
"Iti multumesc, Doamne!"
"Fii binecuvantata!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu