Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 24 august 2011

Intoarce-te la Dumnezeu!

Sunt ca un copil care acum invata sa umble, sa vorbeasca, sa traiasca... altfel.
Totul este altfel atunci cand temelia "constructiei" tale este Dumnezeu, cand in inima ta locuieste Domnul.
Iti multumesc, Iisuse Hristoase ca m-ai ridicat din mocirla, ca m-ai spalat cu Lumina, ca ma tii in bratele Tale, in inima Ta!
Ce inseamna sa-ti lasi toate grijile in mainile Lui Dumnezeu?
Atunci cand apare o necesitate in viata ta, de orice fel, sa-I spui Lui Dumnezeu:

"Doamne, rezolva Tu aceasta situatie pentru ca un tata stie sa faca orice mai bine decat copilul sau. Tu poti. Eu n-am invatat inca destul ca sa pot. Am putea sa facem impreuna. Lucrand impreuna cu Tine, voi invata si eu. Sa-mi dai mie ce este mai usor de facut, ce stiu sa fac, adica sa fiu. Sa fiu cu Tine, sa Te privesc lucrand in viata mea, si prin fiinta mea!"



Cine iti este mai aproape decat Dumnezeu?
Cu cine poti sa discuti chiar si problemele tale cele mai intime?
Doar El te va intelege cel mai bine.
Doar El va sti sa puna viata ta pe drumul bun.
Doar El va fi in orice imprejurare bratul pe care sa te sprijini cand ti-e greu, umarul pe care sa-ti odihnesti fruntea obosita.
Zideste in inima ta templul/biserica in care sa locuiasca Domnul si nu-I mai intoarce spatele, copil frumos al Lui Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu