Faceți căutări pe acest blog

duminică, 17 iulie 2011

Maia de Guadalupe

Am primit un e-mail despre icoana Sfintei Fecioare Maria de Guadalupe (Mexic).
Am privit aceasta icoana deosebita si am chemat-O pe Sfanta Fecioara Maria:


V- Sfanta Fecioara Maria, din greseala am scris Maia?
Sf.FM- Ai scris corect. Corect este Maia.
V- Spune-mi Sf. Fecioara despre aceasta icoana a Ta.
Sf.FM- Nu este pictata pe Pamant. Cei care au studiat-o si-au dat seama ca este asa, iar concluzia este in aer, nerostita, sa inteleaga fiecare cu sufletul sau. Pregatiti-va pentru ce va veni. Consolidati-va casele si faceti-va provizii. A inceput cernerea.
Tu sa nu-L mai superi pe Domnul, altfel nu va mai vorbi cu tine si nici Noi nu vom trece peste hotararea Lui.
Misiunea ta este sa intorci poporul la credinta, iar ceea ce faci, faci bine. Continua! Noi suntem cu tine si te sustinem. Suntem aici pentru acum.
Niciodata nu veti putea sa-L iubiti asa cum va iubeste El pe voi. Nici o minte omeneasca nu-si va putea imagina vreodata cu cate eforturi s-a salvat Pamantul si omenirea. Nu v-ar ajunge vesnicia ca sa fiti recunoscatori Fiului Meu si sa-L iubiti. Invatati sa iubiti si sa fiti recunoscatori, intai pentru lucrurile mici din jurul vostru, astfel inimile voastre vor creste si vor putea cuprinde cat mai mult.
Fiti binecuvantati, copiii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu