Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 iulie 2011

Asa grait-a Dumnezeu

In Numele Tatalui, al Fiului, al Sfantului Duh,
imi cer iertare pentru tot ce am gresit inaintea Sfintei Treimi si inaintea Universului.Te rog Tata Ceresc sa-mi vorbesti despre Romania!

Romania este locul nostru. Aici s-a nascut primul popor si voi stiti asta. Va redeveni ceea ce a fost la inceput: o tara sfanta locuita de oameni adevarati.
Ai fost aleasa sa vestesti a doua venire a Fiului Meu. Prin tine ii voi pregati scaunul de domnie. Esti singura care cunosti locul si ai vazut Casa Domnului in plan energetic. Toate se vor intampla dupa Voia mea, la vremea cuvenita. Cei care nu se vor intoarce la credinta de buna voie vor fi luati de pe Pamant.
Deschide-ti inima catre Fiul Meu si sa nu-L mai infrunti. El stie mai bine decat tine cand este timpul potrivit. Tu si tot neamul tau veti fi acolo si Il veti sustine.
Iata Pecetea mea [Vad triunghiul si Ochiul Lui Dumnezeu] pe fruntea ta, ca sa stie intreg Universul ca esti fiica mea.
Poti sa scrii si sa nu te mai feresti, ca Voia Mea sa va face oricum.
Caderea Babilonului este aproape. Ceea ce n-ati stiut sa infruntati voi, voi face Eu.

V- Doamne, Tu mi-ai dat viata, Tu imi dai putere si sanatate si toate bucuriile de la tine imi vin.

Aminteste-ti ca totul este bucurie. La timpul potrivit vei primi tot ce iti este necesar. Duhul Sfant va avea grija de tine ca sa nu-ti mai "lovesti picioarele de pietre".
Poti sa spui lumii ca voi avea grija sa nu-L mai umiliti pe Fiul Meu. El va domni peste voi si va va calauzi spre mine.

V- Primesc fiecare cuvant al Tau ca pe un dar.

Rasplata ta este la mine. Trezeste-ti poporul din somnul constiintei, ca Mi-a intors spatele! Prea putini mai au credinta adevarata. Arata-le Calea!

V- Care este Calea?

Calea este Fiul Meu Preaiubit intru care am binevoit.

V- Invata-ma sa-L iubesc!

Cu cat daruiesti, cu atat va intra mai multa iubire in inima ta.

V- Doamne, iti multumesc!

Fii binecuvantata, fiica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu