Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 9 iulie 2011

Primul semn

Duminica, 3 iulie, am fost la Prislop, la mormantul Parintelui Arsenie Boca.Se stie ca atunci cand tu faci un pas spre Dumnezeu, El face zece spre tine. Am primit multe daruri, raspunsuri si binecuvantari.
De acolo am plecat la Sarmizegetusa Regia, unde am facut o rugaciune impreuna cu cateva persoane din grup, pentru Romania si pentru poporul roman.

Ieri, 8 iulie am participat la o meditatie de grup.
In timpul meditatiei L-am chemat pe Dumnezeu Tatal. Am avut o bucurie de nedescris: m-am scaldat in Ochiul Lui Dumnezeu, care mi-a spus apoi:
""Fii atenta la al zecelea semn!"
Astazi la orele 5 a.m. am avut un vis. Se facea ca cineva impartea oamenilor (romanilor si nu numai, pentru ca nu stiu unde eram dar erau multi oameni in jurul meu) daruri si fiecare trebuia/era poftit sa-si ia dintr-un sac, un fel de sirag de margele. Cel care le adusese spunea:"Fiecare sa-si ia doar pe acela pe care scrie numele sau!" Eu ma apropiam de sac, ma uitam la ele, le luam in mana dar nu vedeam nimic scris pe niciunul. Erau ca niste pietre de rau de culoare alb-galbuie sau gri, neslefuite, toate la fel.Unele siraguri erau mai scurte, altele mai lungi. Aceasta vedeam a fi singura deosebire dintre ele. Ma miram cum de stia sa ia fiecare doar al sau. Imi luasem si eu unul dar il tineam in mana.
M-am trezit si m-am gandit ce o fi insemnand acest vis. Sunt sigura ca exista o alta dimensiune a lucrurilor, in spatele celei care se vede la suprafata, o suprarealitate, la care nu avem acces cu simturile noastre obisnuite din spatiul tridimensional in care am invatat sa traim pana acum.
Mi-am pus intrebarea:"Oare, chiar suntem orbi si surzi, neputinciosi si indiferenti, chiar ii lasam sa ne puna latul de gat si jugul?
Am intrebat pe Dumnezeu:
"Doamne, ce a insemnat asta?"
Raspuns:
"Las o fereastra deschisa pentru cei care doresc sa zboare si sa iasa din colivie!"

Ma intreb acum:
"Daca acestui popor i se da sa aleaga jugul sau libertatea, oare de ce ar alege jugul?

Treziti-va, oameni! Deschideti-va ochii, desfaceti-va aripile amortite si zburati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu