Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 iulie 2011

Mesaj de la Mama Pamant(din 31 august)

V- In numele Iubirii, te rog, Mama Pamant, sa-mi spui ce se intampla acum?

MP- Mai aveti putin pana la intrarea in Lumina. ACUM trebuie sa fiti mai mult ca oricand ancorati in inima. Nu va lasati amagiti pentru ca nu toate informatiile sunt bune. Fiti prezenti in ACUM. Adevarul este in inima. Fiti recunoscatori si daruiti iubire. Intuitia este canalul prin care comunicati cu Dumnezeu. Daca acel canal va fi curat, adica daca veti trai emotii si sentimente pozitive, comunicarea va fi clara. Veti sti ce aveti de facut. Eu astept ca voi sa va treziti pentru a putea face "saltul" impreuna.
Cand m-ai intrebat prima data despre Romania ti-am spus ca aici este Tara Sfanta, in care a coborat Iisus Hristos sa traiasca pe Pamant. Ti-am spus ca voi trebuie sa-L recunoasteti si sa-L acceptati. Aceasta este singura voastra sansa. DACA NU VA TREZITI, NICI EU SI NICI VOI NU VOM URCA IN lUMINA.

V- Cu toate ca oamenii simt ca din discursul majoritatii preotilor lipseste substanta, continua sa se adanceasca in dogme si nu vad adevarul.

MP- Cu toate ca ti-am spus si ai fost avertizata, nici tu nu L-ai recunoscut de la inceput. Lasa asta in grija Lui Dumnezeu. Continua sa faci ceea ce faci. Cu cat veti fi mai multi de partea Luminii, cu atat intunericul va dispare.
Duhul Sfant lucreaza acum prin tine, cu permisiunea ta. Ti-ai dat acordul cu liberul arbitru. Lasa sa se intample si imparte darurile Sale tuturor. Manifesta-L pe Dumnezeu.
Trimiteti iubire din inimile voastre. Atunci si mai multa iubire veti primi.
Eu va iubesc pe toti.

2 comentarii: