Faceți căutări pe acest blog

duminică, 5 iunie 2011

De vorba cu Sfantul Duh

In Numele Domnului nostru Iisus Hristos, cer sa comunic cu Sfantul Duh, amin!

V- Sfinte Duh, spune-mi, te rog ce semnificatie are triunghiul energetic despre care mi-ai vorbit?

SD- Este pecetea Sfintei Treimi pe Romania.

V- Mai trebuie sa intreb ce efecte va avea?

SD- Nimeni si nimic nu va mai avea putere asupra Romaniei decat Sfanta Treime.

V- Acum esti in Romania?

SD- Acum sunt langa tine.

V- Inainte de a te chema aveam in minte multe intrebari, dar acum nu stiu ce sa intreb si nu stiu ce am voie sa spun din ceea ce stiu.

SD- Tot ce trebuie sa se stie se va afla si ceea ce trebuie sa se intample se va intampla atunci cand va fi timpul potrivit.
Puterea Divina va cobori peste tara aceasta si va opri puterea raului ce vine dinspre rasarit si dinspre apus. Centrii energetici ai Romaniei au fost tinta lor pana acum pentru a-i anihila puterea. Acesti centri se activeaza prin rugaciune si prin puterea iubirii. Chemati lumina! Eu sunt aici pentru voi, sa va ajut si sa va dau putere sa invingeti intunericul.

V- Sfinte Duh, iti multumesc pentru Lumina pe care mi-ai pus-o in palme si in inima si pentru toate darurile stiute si nestiute pe care mi le dai!

SD- Tot ce ai primit in dar, in dar sa dai!

V- Teoretic, stiu ca as putea chiar intr-o clipa sa ma schimb total in bine , dar oare, ce ma face sa fiu incapatinata si sa nu fac acest lucru?

SD- Ar fi ca si cand ai primi o diploma fara sa muncesti pentru ea. Lucrurile durabile se realizeaza cu multa truda si migala. Trebuie sa fii convinsa tu insati ca este spre binele si folosul tau spiritual.
Acum stati treji si nu va lasati inselati, caci pecetile doua sunt, iar in imparatia Luminii nu vor intra decat cei ce poarta Pecetea Duhului Sfant!
Binecuvantat sarman popor roman intareste-ti credinta in Dumnezeu, caci rasplata ta este aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu