Faceți căutări pe acest blog

marți, 1 mai 2012

Al saselea semn

Sambata-21 aprilie 2012
Dupa ce m-am rugat pentru Pamant si pentru intreaga omenire, am vazut planeta strabatuta de la Polul Nord pana la Polul Sud, de o spirala de lumina alba. Am intrabat ce am vazut. Mi s-a spus:
"Este sita lui Dumnezeu. Acum se separa graul de neghina."
Cu alte cuvinte, A inceput secerisul.Nu sunt in masura sa dau sfaturi, dar salvarea este intoarcerea la credinta in Dumnezeu.A inceput spectacolul de gala. "Veniti toti cei chemati! Sa nu ramana pe dinafara niciunul din cei chemati!"

Dupa cum se vede, am amanat mult pana am scris despre asta.Aseara mi s-a spus sa scriu "Al saselea semn". De cand mi s-a spus sa fiu atenta la al zecelea semn, am fost mai atenta la ce se intampla in jurul meu . Este ca la un concurs de orientare turistica.Daca ratezi un indicator, te ratacesti si nu mai ajungi la finis. Acum am inteles ca semnele sunt pentru toti si nu trebuie sa le confund cu experientele personale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu