Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 februarie 2010

Calea

Deschisa-i Calea pentru toti:
Pentru copii, parinti, nepoti,
Pentru toti care se caiesc
Si pentru cei ce se smeresc.

Intr-o zi, am urcat muntele sa-L intalnesc pe Iisus. Cand am ajuns in varf, am vazut un fel de constructie. Era in prag si imi zambea. Stiam ca este EL. Mi-a spus:
-Te asteptam!
M-am simtit atat de stanjenita, dar, totusi L-am intrebat:
-Doamne, ce trebuie sa fac?
Mi-a raspuns, aratandu-mi la poalele muntelui o multime de oameni care priveau spre noi si asteptau:
-Arata-le "calea"! Nu-ti fie frica! Eu voi fi cu tine tot timpul.
Daca mi-ar fi dat sa aleg, as fi ramas acolo, in varful muntelui cu Iisus, dar stiam ca primisem o misiune importanta, pe care trebuia sa o indeplinesc.
Ne-am luat ramas bun si am coborat. Eram desculta. Bolovani ascutiti imi raneau picioarele, dar mergeam inainte, plangand si de durere si de bucurie.
De atunci m-am tot gandit si m-am intrebat:"Oare, ce trebuie sa fac in mod concret? Care este "calea" si ce trebuie sa le spun oamenilor?"

Eram, in iulie anul trecut(in pelerinaj) la Manastirea Sambata de Sus. Noaptea am avut un vis: sa facea ca vedeam un capat de pod care se scufunda intr-o apa neagra. Eram ingrijorata si ma intrebam pe unde voi trece pe celalalt mal daca nu mai era pod. In clipa urmatoare, privirea mi-a fost indreptata in sus. Deasupra locului unde fusese podul se intindea acum o punte subtire, ca un cablu electric. Imediat m-am vazut proiectata pe acea punte, de care erau prinse niste suporturi pe care sa pot calca, doar atat cat talpa mea de mari. Stiam ca sunt facute anume pentru mine. Stiam ca aceea este "calea" mea. Se incheiase o etapa din viata mea si acum mi se daduse o sansa. De acum, conditia era sa nu calc gresit, altfel cadeam in apa neagra,de care fusesem atat de aproape, pe calea cea lata si sigura.
Era un raspuns la indoiala mea de-o viata legata de existenta cararii celei inguste.
Era un raspuns la rugaciunile mele de a mi se acorda o noua sansa, de a iesi din intuneric la lumina.
Doamne, ajuta-ne sa gasim CALEA si sa nu ne abatem de la ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu