Faceți căutări pe acest blog

vineri, 12 februarie 2010

Sa fie Lumina!

Nu stiu cine sunt, dar stiu ca nu apartin acestei lumi.
Nu stiu de ce am coborat atat de jos, in aceasta lume, pe aceasta planeta. Probabil ca am tradat si eu, asa cum au facut-o multi dintre semenii mei de pe Terra si pentru asta si pentru toate cate nu le stiu, ma simt vinovata.

Ridic privirea spre cer si strig:
-Doamne, nu ne parasi! Iubirea n-a murit. E vie in inimile noastre.Cerceteaza-le si vei vedea ca iubirea creste in fiecare zi, pana va cuprinde tot Pamantul si tot Universul.Atunci va fi Lumina.

"SA FIE LUMINA!"

Faca-se Voia Ta, Doamne!


P.S. Stam in fata calculatorului si ascultam pricesne, printre care si "Du-ma la Ghetimani". M-a cuprins un sentiment de vinovatie, gandindu-ma ca poate eram si eu acolo, atunci si L-am tradat. Deasupra calculatorului am doua icoane: Maica Domnului cu Iisus in brate si icoana Lui Iisus.
Am intrebat: "Doamne, de cate ori te-am tradat?"
Raspunsul a venit imediat:
"Ma tradezi ori de cate ori gresesti!"

Ce ne poate tine pe cale?
Starea de prezenta continua in constiinta Hristica, in Dumnezeu.
Sa invatam sa fim aici si acum, mereu in Dumnezeu.

Un comentariu:

  1. CAUTATI LUMINA IN SUFLE.DACA VA ESTE GREU UITATIVA IN SUFLETUL VOSTRU DE COPIL SI ESTE IMPOSIBIL SA NU AUZITI RASUL CRISTALIN AL COPILARIEI.GASITI-L SI HAIDETI IN LUMINA!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere