Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 martie 2011

Rugaciune

Doamne Dumnezeule,
Permite Fiului Tau Iisus sa fie cu mine!
Doamne Dumnezeule,
Permite Sfantului Tau Duh sa ma vindece!
Doamne, iarta greselile mele
Si iarta-i pe cei ce mi-au gresit mie!
Imi recunosc imperfectiunea
Dar te rog, da-mi ragazul sa ma indrept!
Ajuta-ma sa merg pe calea ce mi-ai aratat
Ca si eu sa-mi pot ajuta semenii
Sa o gaseasca pe a lor!
Fii bland, asa cum Te stiu
Si rabdator cu mine,
Ca sa invat sa fiu si eu
Asemenea cu semenii mei!
Iarta-ma sa pot ierta!
Iubeste-ma sa pot iubi!
Da-mi nadejde sa o pot darui!
Da-mi sanatate sa pot vindeca!
Lumineaza-mi calea sa pot lumina!
Fii Tu insuti in mine, Doamne,
Sa pot dobandi viata de veci!
Treime Sfanta, marire Tie!
Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu