Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 aprilie 2011

Japonia

Am primit un e-mail care a circulat pe internet de la Masaru Emoto, prin care se cerea sa ne rugam cu totii la 31.03.2011, orele 12, pentru apa iradiata din reactoarele de la Fukushima, in felul urmator:
"Apa din zonele orasului Fukushima,
Ne pare rau ca te-am facut sa suferi.
Te rugam sa ne ierti.
Iti multumim si te iubim!"

In acea zi am avut inmormantare in familie, deci e-mailul a ajuns la mine cu intarziere. L-am gasit ieri. Sunt sigura ca rugaciunile facute cu smerenie, sinceritate si iubire au efect oricand. M-am rugat si ma rog ori de cate ori pot(chiar si mergand pe strada) si ii rog pe toti care doresc, sa o faca.
M-am rugat cam asa:

In Numele Tatalui, in Numele Fiului, in Numele Sfantului Duh, cer iertare pentru tot ce s-a gresit impotriva Sfintei Treimi, impotriva Fecioarei Maria, impotriva Mamei Pamant, impotriva Universului, impotriva elementelor: a apei, a focului, a aerului, a pamantului.
In Numele Tatalui, in Numele Fiului, in Numele Sfantului Duh, ancorez Crucea de Lumina Necreata a Sfantului Duh deasupra reactoarelor de la Fukushima si curat apa, focul, aerul pamantul, de tot ce a fost malefic si intunecat, de tot ce le-a produs suferinta.
Ma aplec peste reactoarele de la Fukushima si las lacrimile mele curate sa curete apa, sa o binecuvanteze, sa o purifice. AMIN! (Aud cum cad lacrimile mele in reactor si vad cum apa se purifica.)


In numele Iubirii ii rog pe toti care trebuie, pot si vor, sa gaseasca macar 2-3 minute in fiecare zi pentru o rugaciune.
Dumnezeu sa ne ajute sa facem binele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu