Faceți căutări pe acest blog

joi, 24 februarie 2011

Dragobete

In traditia romaneasca, 24 februarie este Ziua Iubirii sau Dragobetele. Cu toate ca in Oradea, la ora aceasta ninge frumos si linistit, eu stiu ca natura este pregatita sa se desparta de iarna si sa imbratiseze primavara.
Vine primavara! O cheama pasarile, animalele, plantele, dar si omul.
Vine anotimpul iubirii! Iubirea imbratiseaza Universul. Vedeti? Am asezat omul la sfarsitul propozitiei de mai sus pentru ca, dintre toate sistemele vii, omul are acum inima mai impietrita. Nu stie sa se bucure si nu-si gaseste motivatia de a iubi. Gresita intelegere pentru ca nu ai nevoie de nici o motivatie sa iubesti si sa te bucuri. Priviti natura si simtiti bucuria ei! Simtiti pulsul iubirii si lasati inimile voastre sa bata in ritmul ei! "Iubire este destula pentru toti"-asa mi-a spus Mama Pamant.
Primiti si daruiti! N-o tineti in voi, pentru ca, vedeti, si apa daca o tii inchisa intr-o sticla se strica, se imbolnaveste. Tot asa, daca vrei sa inchizi iubirea in tine si n-o dai mai departe se creaza dezechilibre.
Deschideti-va inimile si veti descoperi acolo comorile sufletului.
Sa facem curatenie nu numai in exteriorul nostru ci, mai ales in interior, ca sa-L putem primi pe cel care aduce pacea, lumina si iubirea in fiintele noastre si in lumea noastra.
La multi ani tuturor romanilor de pretutindeni de Ziua Iubirii!!!

Azi am observat ca blogul meu se citeste in mai multe tari(probabil de romanii carora le este dor de patria lor). Va asigur ca toti sunteti in inima mea si in rugaciunile mele zilnice.
Va iubesc neconditionat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu