Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 februarie 2011

Scrisoare catre un prieten

Iti multumesc , prieten drag, pentru faptul ca ai sacrificat din timpul tau ca sa treci prin viata mea.
Pofteste! Uite, am pregatit pentru tine cea mai frumoasa incapere: inima mea. Am facut mai intai curatenie: am aerisit, am maturat, am sters praful, am ingrijit florile. Toate acestea ca sa te simti bine in casa inimii mele. Te voi servi cu tot ce am mai bun si mai frumos: iubirea si toate sentimentele mele cele mai alese.
Iti multumesc pentru cuvinte si pentru taceri; iti multumesc pentru aprecieri si pentru critici; iti multumesc pentru ca asculti muzica inimii mele; iti multumesc pentru lumina pe care ai adus-o in viata mea si pentru timpul cat ai zabovit. Cand vei dori sa pleci, n-am sa te opresc, nu voi fi suparata, ci voi privi in urma ta, cu bucurie, stea calatoare prin Univers.
Prieten de o zi, prieten de o vara, prieten in amurgul dintr-o seara, ai coborat o clipa din inaltul tau si ai adus lumina in sufletul meu.

In felul acesta ne-am putea adresa fiecarei persoane care face parte din viata noastra, pentru ca toti ne sunt prieteni. Este un exercitiu de constientizare a principiului lui unu: toti suntem in unul si unul este in toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu